همشهری آنلاین: عضو شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری سومین اجلاس مهدیه‌های سراسر کشور در نهم شهریور ماه خبر داد و گفت: این اجلاس در شهر اصفهان با هدف ترویج فرهنگ مهدویت برگزار می‌شود.

مرتضی طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار "تهران سما" با اشاره به برگزاری سومین اجلاس مهدیه‌های کشور در شهر اصفهان، اظهار کرد : سومین اجلاس مهدیه ها در سطح کشوری، امسال 9 شهریور ماه در اصفهان برگزار می‌شود و در دو سال گذشته این اجلاس در شهرهای مشهد و تهران برگزار شده بود.

وی در ادامه با بیان اینکه سومین اجلاس مهدیه‌های کشور با شرکت مدیران مهدیه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: هم اکنون ما تمامی مراکزی که به نام مهدیه نام گذاری شدند و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی را با موضوع مهدویت به انجام می رسانند، شناسایی کردیم و برای دعوت به سومین اجلاس مهدیه های سراسر کشور، فراخوان داده ایم.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه اجلاس مهدیه های سراسر کشور سومین سال است که برگزار می شود، گفت: کارکردی که مهدیه ها باید داشته باشند متفاوت با سایر مراکز دینی مذهبی مانند حسینیه ها است و انتظار می رود مهدیه ها با موضوع ترویج فرهنگ مهدویت و پرداختن به مسایل گوناگون مهدویت، فعالیت کنند.

طلایی افزود: این اجلاس با این هدف که مسیر حرکت ، سیاست گذاری ها و فعالیت های مهدیه ها با موضوع ترویج مهدویت پیوستگی و ارتباط مستقیم داشته باشد، شکل گرفته است.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه بنیان گذار اجلاس مهدیه های سراسر کشور، مهدیه تهران بوده است، گفت: امیدوارم سومین اجلاس مهدیه های سراسر کشور بتواند در راستای ترویج موضوع مهدویت فعالیتش را به بهترین شکل ممکن به انجام برساند.

کد خبر 181977

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز